POLIS UA
UA
Класний пошукаторстрахових

Дороге задоволення або раціональна інвестиція: скільки коштує утримувати кабріолет?

author's photo

Ведмеденко Марія

3059

У багатьох з нас кабріолет асоціюється з розкішшю, дорогим відпочинком, жарким літом і безтурботністю. Автолюбителі часто не розглядають такий тип машини з практичної точки зору, вважаючи за краще класичні кросовери та седани. Про це свідчить статистика продажів старих авто в Україні, згідно з якою лідерами рейтингу є Renault Duster, Kia Sportage, Toyota Rav-4.


Ми поспілкувалися з Дмитром, 3D-візуалізатором з Харкова, щасливим володарем кабріолета Volkswagen Eos. Його досвід здався нам досить переконливим, щоб розвіяти всі забобони щодо «автомобіля для багатіїв» – кабріолета.


Як я зважився на покупку кабріолета

Вже 8 років я їжджу на KIA Sportage. Машинка хоч і не нова, з технічної точки зору не «нафарширована» опціями, що створюють суперкомфортні умови для їзди, але для мене це не є принципово важливим фактором, оскільки більшу частину часу я працюю вдома. Після чергової поїздки до Франції до свого друга, який не міг натішитися придбанням кабріолета і, звичайно ж, запропонував мені прокотитися з вітерцем по автобану, я загорівся ідеєю придбати такого «залізного коня». Повернувшись до Харкова, я довго думав над доцільністю покупки, але вирішив не відкладати мрію на безвік.

Отже, моїм найсміливішим і, мабуть, найвдалішим експериментом в житті стала покупка шикарного Volkswagen Eos – унікального компромісу між вишуканістю, практичністю і функціональністю.

Модель за своїми технічними характеристиками нічим не поступається моєї бабусі Кіа: двигун бензиновий, 3,2 літра, автоматична коробка передач, передній привід. Найцікавіше, що кабріолет був випущений у 2010 (!) році і обійшовся мені приблизно в 13500 доларів, проте завдяки пробігу всього в 50 тис. км його статки оцінювалися як нове.


Переваги і недоліки авто з відкидним верхом

Їзда на кабріолеті в умовах української зими – не сама раціональна ідея, проте конкретно моя модель Eos відрізняється наявністю даху з металу, пластику і скла, що дає можливість машинці стійко протистояти сирої вологої зими і дощовому міжсезонню. Інші переваги мого кабріолета:


  • Повна свобода пересування. Здається, ніби ти летиш на повітряній кулі, при цьому сидиш в шикарному шкіряному салоні в розслабленому положенні.
  • Конструкція і пристрій автомобіля ретельно продумані, щоб забезпечити максимальний комфорт в холодний сезон: підігрів сидінь, система клімат-контролю, підігрів заднього скла і дзеркал, система курсової стійкості ESP.
  • Розкладання/складання даху здійснюється за 25 секунд.

З мінусів:


  • Нюанси посадки в другому ряду. Завдяки глибоким і широким сидінням беззаперечний комфорт пасажирам ззаду забезпечений. Але з аеродинаміки є питання. Оскільки задні сидіння відсунуті від лобового скла, пасажири опиняються в епіцентрі повітряного потоку. Уже на швидкості 70 км/год доведеться зіткнутися з інтенсивним обдуванням.
  • Маленький багажник. З піднятим дахом об’єм багажника становить 380 літрів, а з опущеною – всього 205. Тому в подорож можна відправлятися тільки з документами, гаманцем і зубною щіткою.

Скільки я витрачаю на обслуговування машини

Оскільки пробіг у моєї «ластівки» невеликий, а купив я її у 2020 році, я всього один раз міняв масло у двигуні, і обійшлося мені це близько 1000 грн (послуга + масло). Машину я заганяв на звичайне СТО у своєму місті. В офіційному сервісному центрі така послуга обійшлася б значно дорожче. Регламентне техобслуговування авто обходиться мені порядку 2500-3000 грн на рік.


Витрата палива Фольксваген Еос становить 7-8 літрів на 100 км в змішаному циклі. На паливо, а саме 95-ий бензин, на місяць у мене йде до 800 грн, оскільки на кабріолеті я їжджу переважно в межах міста, а для далеких поїздок використовую Кіа.


Обов’язкову страховку ОСЦПВ я оформляв онлайн на сайті Polis.ua. Обійшовся мені поліс в 1800 грн на рік. Я вибрав із запропонованого списку оптимальне для себе пропозицію по співвідношенню «ціна-ліміти страхової відповідальності».


Не пошкодував я про придбання кабріолета? Однозначно ні! Якщо при виборі автомобіля керуватися не тільки зовнішніми атрибутами й престижем, цілком можна залишити кабріолет в якості основного транспортного засобу.




3059

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями

Останні публікації

Все в одному!

Встанови додаток POLIS.UA та отримай усі фінансові послуги у своєму смартфоні!

iphone
iphone