Служба турботиPolis.UA
Трішки статистики
15 секунд
Середній час першої відповіді на новий діалог у чаті
7 секунд
Середня тривалість очікування на лінії до зв'язку з оператором
12 000+ діалогів
Кількість звернень в телефонному режимі в середньому за місяць
2 000+ діалогів
Кількість звернень у чаті в середньому за місяць
Декілька фактів про службу турботи Polis.UA
У нашій службі турботи Polis.UA працює 7 співробітників
Команда підтримки Polis.UA працює для вас щодня без вихідних
Співробітники служби турботи Polis.UA проходять обов'язкову підготовку та навчання
Служба турботи Polis.UA використовує тільки живе спілкування
Служба турботи Polis.UA намагається задовольнити ваші запити у найкоротший термін
Служба турботи Polis.UA постійно працюємо над покращенням якості обслуговування
Чим можемо допомогти
Проконсультуємо щодо страхових продуктів
Підберемо для вас оптимальне страхове рішення відповідно до ваших потреб
Допоможемо з оформленням страховки
Розкажемо, як швидко та правильно оформити поліс, заощаджуючи ваш час
Внесемо зміни до вже оформлених полісів
Оновимо дані чи виправимо можливі помилки без зайвого клопоту
Анулюємо поліс та повернемо кошти
Оформимо скасування страховки та повернемо кошти відповідно до умов договору
Поширені питання
Загальні питання
Хто такий страхувальник і страховик?
Страхувальник — це дієздатна фізична або юридична особа, яка уклала зі страховиком договір страхування. Страховик — це страхова компанія.
Що таке франшиза?
Франшиза — це частина страхового збитку, яка не виплачується страховою компанією при настанні страхової події. Наприклад, у вас є поліс автострахування з франшизою 2000 гривень і ви потрапляєте в аварію. Якщо збитки становлять 10 000 грн, ви сплатите 2000 грн, а страхова компанія покриє решту 8000 грн.
Що таке пролонгація?
Пролонгація — це термін у страхуванні, що означає продовження страхового договору на додатковий період. Страхувальник та страховик продовжують чинний договір на більш тривалий термін. Пролонгація в ОСЦПВ Пролонгація може бути виконана як автоматично, так і шляхом укладання нового договору. Наприклад, поліс ОСЦПВ потрібно продовжувати самостійно. Polis.ua нагадує своїм клієнтам заздалегідь про те, що незабаром закінчиться термін дії страховки. Водій може придбати страховку заздалегідь, але вона почне діяти після закінчення терміну дії старого поліса.
Що таке регресна виплата?
Регресна виплата — це сума, яку має повернути клієнт страхової компанії як відшкодування компенсації. Вимагати повернення грошей страхова компанія може, якщо клієнт порушив правила договору.
Де я можу побачити свій поліс після оплати?
Відразу після успішної оплати лист із вкладеним полісом автоматично відправляється на вказану при оформленні адресу електронної пошти (додатково перевіряйте папку «Спам»). Авторизувавшись в особистому кабінеті у розділі «Мої страховки», ви знайдете всі оформлені поліси.
Що робити, якщо після отримання поліса виявлена помилка?
Поліс формується з тих даних, які ви вказуєте на сайті при оформленні. Зверніться, будь ласка, у наш Відділ турботи через зручний канал звʼязку в розділі підтримки, вказавши докладно помилку в полісі і його номер. Наша команда турботи розгляне запит і зробить усе, щоб вам допомогти.
Як анулювати поліс і повернути кошти?
Відповідно до Закону «Про страхування», страхова компанія може анулювати договір з повним поверненням коштів до початку дії страхового покриття. Після вступу в дію договору страхова компанія утримує частину коштів за ведення справи відповідно умов оферти або чинного законодавства (близько 50%) і за кожен використаний день. Зверніться, будь ласка, у Відділ турботи PolisUA будь-яким зручним способом, вказавши детально причину анулювання та номер поліса. Ми обов'язково проконсультуємо вас щодо подальших дій.
Куди звертатися при страховому випадку?
PolisUA — електронний сервіс реалізації страхових продуктів, заснований на принципах надійності, прозорості та зручності для клієнтів, і працює в режимі 24/7. Ми не є страховою компанією та не беремо участі у врегулюваннях страхових подій. Всі контакти страхової компанії для зв'язку, до якої треба звернутись у разі страхової події, зазначені в оформленому договорі страхування. Також актуальні контактні дані страхової можете знайти на нашому сайті, інструкції у разі страхового випадку або на офіційній сторінці страхової компанії.
Що робити, якщо я не знаходжу поліс страхування у своєму особистому кабінеті?
Кожен страховий поліс закріплений за конкретним обліковим записом електронної пошти, яку користувач вказує в процесі оформлення. Якщо поліс все ж відсутній, обов'язково зверніться будь-яким зручним способом до Відділу турботи PolisUA, і ми перевіримо цей нюанс.
Чи може оформити поліс на вашому сервісі неповнолітня особа?
Ні. Згідно з законодавством, на нашому сервісі представлені страхові продукти, при оформленні яких Страхувальником має бути лише повнолітня особа.
Чому в страховому полісі відсутні контактні дані Страхувальника, хоча їх зазначали при оформленні договору (телефон та email)?
Це зроблено для захисту користувачів від спаму і дотримання Закону України про захист персональних даних. Контактні дані страхувальника (email і номер телефону) зберігаються тільки у базі агента і можуть бути видалені за першої вимоги, на відміну від варіанту передачі контактних даних в страхову компанію, де страхувальник буде змушений звертатися з письмовою заявою в страхову компанію.
Яку страхову компанію обрати?
Вибір страхової компанії вимагає уважного підходу, оскільки залежить від багатьох факторів, включно із вашими потребами та очікуваннями. Сервіс PolisUA є чудовим інструментом, оскільки дозволяє отримати доступ до великої кількості інформації про різні страхові компанії, порівняти їхні умови та відгуки інших користувачів. Крім того, важливо звертати увагу не лише на ціну, а й на репутацію компанії, якість обслуговування клієнтів та швидкість виплати страхових відшкодувань. Перед прийняттям рішення рекомендуємо уважно ознайомитися з усіма умовами поліса.
Автоцивілка
Як працює ОСЦПВ у воєнний час?
Під час воєнного стану страхові компанії продовжують виконувати свої зобов'язання за договорами ОСЦПВ та виплачувати компенсацію при стандартних ДТП (не повʼязаних з воєнними діями). Якщо сталася страхова подія, водій повинен зв'язатися зі страховиком за номером телефону, вказаним у полісі, та дотримуватися його рекомендацій.
Чому поліса цивілки немає в додатку «Дія»?
Поліс загалом відображається з початком дії договору тільки у власників авто. Якщо ви власник, але у додатку поліс не відображається, перевірте, будь ласка, чинність страховки на сайті МТСБУ. Якщо на МТСБУ показує ваш страховий поліс, то з ним все гаразд. Але, про всяк випадок перевірте правильність внесених даних автомобіля у вашому договорі, згідно технічного паспорта (державний та VIN номери). Якщо при оформленні страхового поліса ви все вказали вірно, можете звернутися до технічної підтримки застосунку «Дія» та уточнити в них інформацію щодо відсутності поліса.
Де я можу перевірити статус свого поліса автоцивілки?
Для перевірки актуальності поліса автоцивілки достатньо зайти на сайт МТСБУ, ввести держ. номер, номер страхового поліса або VIN номер застрахованого транспортного засобу. База даних покаже інформацію про поліс і страхову компанію.
Як пред'явити електронний поліс автоцивілки поліції? Чи необхідно його роздруковувати?
Роздруковувати поліс необовʼязково. Електронний поліс автоцивілки ви отримуєте на електронну пошту, одразу після оплати. Достатньо завантажити його на мобільний телефон або зберегти в електронному вигляді будь-яким зручним способом у смартфоні. За бажанням поліс також можна надрукувати на аркуші формату А4. Також всі дані про застрахований транспортний засіб зберігаються в централізованій базі МТСБУ. Вона відкрита для поліції та громадян, що гарантує безпеку покупки електронного поліса.
Що таке пряме врегулювання?
Це можливість звернутися за компенсацією збитків після ДТП у свою страхову компанію за полісом автоцивілки, а не в страхову винуватця. Страховик відшкодує вам збитки і візьме на себе всі розв'язання питань зі страховою компанією винуватця.
Як і де отримати Європротокол?
Заповнити Європротокол можна в режимі онлайн без паперових бланків і виклику поліції, якщо ваш випадок підпадає під певні критерії. Якщо вам потрібний паперовий бланк, ви можете завжди запросити його безпосередньо в страховій компанії.
На кого оформлювати поліс, якщо транспортним засобом керує кілька водіїв?
Поліс страхує відповідальність будь-якого водія, який керує на законних підставах (авто не знаходиться у розшуку, водій має право на керування та документи на авто), при цьому поліс має бути оформлений без пільг, якщо на них мають право не всі з осіб, які керують ТЗ. Місце реєстрації власника зазначається згідно техпаспорту.
Страхова сума поширюється тільки на один випадок чи декілька?
Страхова сума по автоцивілці поширюється на весь період дії договору в рамках стандартних сум, встановлених законом. Для підвищення страхового покриття радимо оформити ДЦВ.
Що означає фраза «Укладений, але не діє» при перевірці поліса на МТСБУ?
Це означає, що ви успішно оформили страховку, але ще не наступила дата, з якої вона буде діяти. Страховий поліс починає діяти з тієї дати, яку ви вказали в процесі оформлення. Термін дії договору прописаний в самому полісі.
Хто буде отримувати страхову компенсацію (виплату)?
Виплати будуть тому, чиє майно пошкоджено. Тобто, власнику потерпілого авто. Якщо внаслідок ДТП постраждала людина — виплата безпосередньо їй.
Чи потрібно переукладати договір ОСЦПВ у разі зміни власника або реєстраційних номерних знаків ТЗ при продажі авто?
Ні, переукладати договір не потрібно. При продажі авто всі права та обов’язки за чинним полісом ОСЦПВ переходять до нового власника. Це передбачено статтею 20 Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів». Поліс залишається чинним до завершення його терміну дії, оскільки головним ідентифікатором автомобіля є його VIN-код (номер кузова, шасі, рами), який не змінюється при зміні власника чи номерних знаків. Якщо у вас залишилися сумніви щодо чинності поліса після зміни власника, ви можете звернутися до нас або безпосередньо до страхової компанії.
Чи поширюється дія пільгового договору страхування, укладеного з наданням знижки, на іншого водія?
Відповідно до положень ст. 13 Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», пільга надається за умови особистого керування транспортним засобом особою, яка належить до пільгової категорії громадян та є власником даного ТЗ. Також дія договору розповсюджується на осіб, що належать до ідентичної страхувальнику категорії пільг, котра визначена частинами 1 та 2 ст. 13 ЗУ «Про ОСЦПВ».
Як відшкодовується шкода у випадку, якщо ДТП сталася з вини кількох учасників?
Згідно п. 36.3. ст. 36 «Закону про ОСЦПВ», якщо відповідальними за заподіяння неподільної шкоди взаємопов'язаними, сукупними діями є декілька осіб, розмір страхового відшкодування (регламентної виплати) за кожну з таких осіб визначається шляхом поділу розміру заподіяної шкоди на кількість таких осіб.
Як впливає місце реєстрації транспортного засобу на розмір страхового платежу?
На сьогодні, при розрахунку індивідуального розміру страхового платежу за договором обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності до уваги береться коригуючий коефіцієнт К2 – місце реєстрації (проживання) власника транспортного засобу (фізичної особи) або місцезнаходження юридичної особи відповідно до документа про реєстрацію транспортного засобу.
Що робити, якщо у винуватця ДТП відсутній поліс ОСЦПВ?
Якщо ви потрапили у ДТП, винуватець якого не мав чинного договору ОСЦПВ, за умови якщо у вас є чинний договір ОСЦПВ, Вам необхідно звернутися до МТСБУ письмово з повідомленням про ДТП будь-яким зручним способом. Зразок повідомлення про ДТП можна знайти на офіційному сайті МТСБУ у розділі «Автоцивілка», «Повідомлення про ДТП» та «Заява про страхове відшкодування».
Якщо власник-пільговик має декілька транспортних засобів, чи може всі застрахувати з пільгою?
Ні. Зменшення розміру страхової премії, визначене законом, може бути застосовано одночасно лише щодо одного транспортного засобу страхувальника.
Зелена картка
Чи можу я оформити поліс Зеленої картки з датою старту у день оформлення?
Згідно з обмеженням єдиного регулятора МТСБУ, електронний договір міжнародного страхування може розпочати дію не раніше 00 годин дня, наступного за днем укладання такого договору страхування. Радимо оформлювати поліс завчасно — хоча б за 1 день.
Де я можу перевірити дію свого поліса Зелена картка?
Для перевірки актуальності поліса достатньо зайти на сайт МТСБУ, ввести державний номер застрахованого транспортного засобу чи номер страхового поліса. База даних покаже дані про поліс і страхову компанію.
Чи потрібно всіх водіїв, які планують експлуатувати транспортний засіб за кордоном, вписувати в страховий сертифікат Зелена картка?
Ні, не потрібно. Страховий сертифікат «Зелена картка» виданий до відповідного транспортного засобу і поширюється на тих водіїв, які на законних підставах керують цим забезпеченим транспортним засобом.
Чи можу я оформити Зелену картку, перебуваючи за кордоном?
Так. Після сплати на Polis.ua Зелена картка реєструється у базі МТСБУ. Готовий електронний поліс буде відправлений на вказаний email та доступний в Особистому кабінеті. Також нагадуємо, що МТСБУ рекомендує роздрукувати поліс та Картку міжнародного автомобільного страхування і мати їх, пересуваючись на транспортному засобі за межами країни.
Чи поширюються пільги на міжнародні договори Зелена картка?
Пільги, що передбачені ст. 13 Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» для відповідної категорії громадян застосовуються виключно при укладенні внутрішніх договорів страхування. На договори міжнародного страхування «Зелена картка» такі пільги не поширюються.
Чому в Зеленій картці вказана інша категорія авто?
Це не помилка. У Зеленій картці діє інша розшифровка транспортних засобів. Детально з нею ознайомитись можна в примітках отриманого договору.
Що робити у випадку ДТП?
Дійте відповідно до інструкції та обов'язково зверніться у свою страхову компанію, контактні дані страхової зазначені у договорі.
Туристичне страхування
Чому в моєму полісі вказана територія дії «Європа», хоча я обирав іншу країну?
Більшість страхових компаній у туристичних полісах поділяють країни на зони покриття. Країна, яку ви вибрали під час оформлення, може належати до зазначеної в полісі зони. Напишіть, будь ласка, нам, і ми перевіримо додатково.
Чи підійде мій поліс для посольства?
Через наш сервіс оформлюються туристичні поліси, підписані електронним підписом. Рекомендуємо ознайомлюватись на офіційних сторінках посольств або безпосередньо дізнаватись у співробітника конкретного посольства щодо переліку необхідних документів та умов для подання у конкретних випадках.
Чому в моєму полісі встановлений термін дії договору більший за попередньо обраний?
Страхова компанія надає +15 днів візового коридору. Якщо на дату закінчення строку дії договору застрахована особа ще перебуває за кордоном і стан вимагає невідкладної медичної допомоги, але за медичним висновком застрахована особа не підлягає репатріації в країну постійного проживання, то страхова компанія відшкодовує витрати на подальше невідкладне лікування за кордоном терміном не більше 15 календарних днів, за умови що такі витрати не виходять за межі страхової суми.
Чому мій поліс не англійською мовою?
На жаль, страхова компанія не передбачає переклад туристичного страхового поліса на інші мови, тому після оформлення ви отримуєте стандартний шаблон договору українською мовою, де основні дані вказано англійською. Якщо вам необхідно отримати поліс іноземною мовою, радимо вам звернутись до бюро перекладів, завіривши переклад нотаріально.
Чи можна оформити туристичне страхування для іноземців?
На нашому сервісі представлені пропозиції лише для громадян України, які виїжджають за кордон. Страхування для іноземних громадян, на жаль, поки що не передбачено формою заповнення даних для такого оформлення. Вам краще звернутися напряму до страхової компанії.
Чому змінюється ціна при оформленні туристичного страхування?
Звертаємо вашу увагу, що у кожній страховій компанії свій віковий діапазон, від якого залежить вартість туристичного поліса. Оскільки ми пропонуємо вам пропозиції не від однієї страхової компанії, то в деяких випадках вартість поліса може змінитись. Це пов'язано з тим, що на калькуляторі при розрахунку не вказується точна дата народження туриста, але після внесення точних даних (дати народження) страхова компанія надає кінцеву вартість поліса.
Як я можу оформити туристичне страхування на дитину?
Дитина не може підписувати договір зі страховою компанією, оскільки Страхувальником має виступати повнолітня особа (бажано, аби це був один з батьків або супроводжуючих). Для онлайн-оформлення необхідно буде вказати дані українського закордонного паспорта. В разі виникнення додаткових питань, можете написати звернення до нас.
Страхування водія від нещасних випадків на транспорті
Чи можна змінити застрахованого, страхувальника?
На жаль, ні. Ви можете анулювати договір і оформити новий.
Скільки мені виплатять при настанні страхового випадку?
З таблицею розмірів виплат можна ознайомитись за посиланням. Тут наведені різні види травм та розмір виплати за кожною з них у відсотках від страхової суми. Страхова сума — це ліміт покриття по страховці (50 000 грн, 100 000 грн або 250 000 грн, залежно від пропозиції, яку ви вибрали); вона вказана у пункті 3.1.2 вашого договору. Ви можете порахувати розмір виплати у гривнях, перемноживши відсоток на страхову суму.
У яких випадках можуть відмовити у виплаті?
Застрахованій особі відмовляють у виплаті за полісом «Медицина для водія» при нещасному випадку, який стався внаслідок: перебування у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, участі у війні або воєнних діях та за деяких інших обставин. Усі винятки зазначені в пункті 11 договору.
Що таке страхування від нещасного випадку?
Страхове покриття за програмою «ТАС-Автомобіліст» поширюється тільки на застраховану особу, якою за умовами даної програми є страхувальник. При цьому застрахована особа може бути як водієм, так і пасажиром транспортного засобу. Критерієм визнання нещасного випадку страховою подією є травматизм застрахованої особи в результаті дорожньо-транспортної пригоди.