POLIS UA
UA
Класний пошукаторстрахових

Як повернути квитки на поїзд в УЗ?

author's photo

Ведмеденко Марія

4882

Завдяки останнім оновленням у правилах повернення квитків “Укрзалізниці”, пасажири тепер мають більше можливостей для зручного та швидкого повернення коштів за невикористані проїзні документи. У цій статті ми детально розглянемо процедуру повернення квитків, включаючи нововведення та умови, за яких можна отримати компенсацію навіть після закриття онлайн-сервісів.


Як повернути квитки придбані в “Укрзалізниці”?


Паперові квитки можна повернути через каси на вокзалах, а електронні — через застосунок “Укрзалізниці”, якщо вони були куплені там (включаючи міжнародні рейси). На вокзалі касир може обробити до 9 невикористаних квитків за одне звернення та повернути за них гроші, навіть якщо вони на різні напрямки.


За скільки часу можна повертати квитки й скільки коштів повернуть?


  • За 24 години до відправлення — повертається повна вартість квитка і плацкарти.
  • Від 24 до 6 годин до відправлення — повертається повна вартість квитка і 50% вартості плацкарти.
  • Менше ніж за 6 годин до відправлення, але не більше 1 години після відправлення — повертається тільки вартість квитка, плацкарта не повертається.
  • Пізніше 1 години після відправлення — повернення грошей не здійснюється.

У всіх випадках з вартості квитка утримується комісійний збір за резервування місць і продаж. Винятком є ситуації, коли повернення відбувається з вини перевізника, наприклад, скасування рейсу.


Цифрове повернення квитків від Укрзалізниці


Укрзалізниця покращила онлайн-сервіси для пасажирів. Тепер претензійне повернення квитків (коли онлайн-повернення вже закрите або недоступне) можна зробити електронно без паперових заяв.


Процедура повернення:


  1. Перейти на https://services.uz.gov.ua.
  2. Обрати «Претензійне повернення квитків».
  3. Заповнити електронний бланк.
  4. Підписати заяву за допомогою Дія.Підпис.

Коли можна скористатися претензійним поверненням квитків?


  • Хвороба або нещасний випадок;
  • Часткове використання квитка;
  • Повернення квитків, куплених в Україні, але зданих за кордоном;
  • Групове замовлення;
  • Скасування поїздки з вини залізниці;
  • Переведення у вагон нижчої категорії.

Оформити можна з будь-якої точки світу, маючи Дія.Підпис та інтернет. Повернення паперових квитків, куплених у касі, буде доступне пізніше.


Як повернути міжнародний квиток з-за кордону


Якщо ви купили квиток у касі “Укрзалізниці”, але перебуваєте за кордоном, наприклад, у Польщі, для повернення грошей потрібно звернутися до місцевої залізничної каси з проханням працівника поставити відповідну відмітку на квитку та повернути місце в систему продажу. Після цього у вас є 60 днів на подачу претензійної заяви.


Нагадуємо, що якщо придбали міжнародні квитки для поїздки за кордон, то не забудьте оформити туристичне страхування для безпечної подорожі.


4882

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями

Останні публікації

Все в одному!

Встанови додаток POLIS.UA та отримай усі фінансові послуги у своєму смартфоні!

iphone
iphone