POLIS UA
UA
Класний пошукаторстрахових

Як відшкодувати збиток, якщо відклали рейс: легкий спосіб заробити

author's photo

Ведмеденко Марія

3227

Подорож – це завжди бентежно. Ви в передчутті побачити нові місця, з нетерпінням чекаєте перельоту, ретельно збираєте речі, перевіряєте наявність всіх необхідних документів. І ось довгоочікуваний момент настав, ви приїжджаєте в аеропорт, але вам повідомляють, що рейс затримали, а то і зовсім скасували.


Подібне може статися і у відпустці, коли ви вже збираєтеся летіти додому. Ситуація не з приємних. Але таке трапляється часто. Головне – не панікувати. Якщо ви будете знати, що робити в подібних випадках, вам буде спокійніше. Пропонуємо ознайомитися з принципами дії в зазначених ситуаціях.


Скасування

Поїздка з пригодами запам’ятовується на все життя. Одним з таких інцидентів виступає скасування рейсу. У такому випадку за два тижні до вильоту повинен прийти лист, в якому докладно все описується.


Тут може бути два варіанти: клієнтові повертають повну вартість квитка упродовж одного тижня або пропонують вибрати інший рейс, не вносячи жодної копійки. Якщо про скасування попереджають пізніше, за або в день відправлення, сміливо розраховуйте на компенсацію. Сума буде залежати від відстані:


  • до 1500 км – 250 євро;
  • від 1500 до 3500 – 400 євро;
  • понад 3500 кілометрів – 600 євро.

Розмір фінансової компенсації зменшується на 50% у разі заміни маршруту слідування до місця призначення альтернативним рейсом. Його час прибуття не повинно перевищувати запланованого:


  • дальністю до 1,5 тис. км – на 2 години;
  • від 1,5 до 3,5 тис. – на 3;
  • понад 3,5 тис. км – на 4 години.

Якщо виліт скасували, коли ви знаходитесь в аеропорту, потрібно йти до представників авіакомпанії. Тоді пропонується рейс на заміну (не виключено, що іншою компанією-перевізником) разом з обслуговуванням в аеропорту. Можливо, нові варіанти не сподобаються, тоді у людини є право здати квиток і повернути назад його повну вартість.


Так і не дочекалися допомоги?

Телефонуйте в кол-центр авіакомпанії або провайдеру, у якого купили квиток. Вони повинні запропонувати альтернативний варіант або повернути кошти. Якщо немає бажання чекати, можна пошукати вільні місця на найближчому літаку. Вартість повинна бути компенсована.


При скасуванні рейсу і Вашу згоду на альтернативний переліт можна очікувати обслуговування в аеропорту коштом компанії. Наприклад, в Європі громадяни, що потрапили в зазначену ситуацію, отримують продукти та напої відповідно до часу очікування. Також вони можуть скористатися двома безкоштовними телефонними дзвінками при затримці на 2 години на відстань до 1500 км, 3 – понад 1500 км, 4 години більшої відстані.


При затримці на 5 годин ви маєте право відмовитися від перельоту і зажадати повернення повної суми квитка. У Європі, якщо рейс запланований на наступний день, пасажира поселяють в готелі, надають перевезення до місця ночівлі та назад – все за рахунок авіакомпанії.


Затримка

Ще одна пригода, до якої варто бути готовим. Якщо виліт переноситься на 24 години та більше, авіакомпанія повинна надавати трансфер з готелем і харчуванням. Існують варіанти при відкладанні вильоту на 5 годин:


  • людина отримує гроші за квиток;
  • ви вибираєте інший політ і при зниженні класу протягом 7 днів отримуєте різницю в ціні (30% дальністю до 1500 км, 50% – від 1500 до 3500 км і 75% – понад 3500 км);
  • очікуєте приємні «бонуси» від авіакомпанії в разі затримки більше ніж на 2 години (безкоштовний їжа).

Багатьох туристів цікавить питання, чи можна розраховувати на грошову компенсацію за затримку. Для цього слід вивчити спеціальні документи, де докладно описано, в яких випадках покладаються виплати, а в яких – ні.


Бувають ситуації, що потрібно пересідати, і переміщення з одного на інший рейс здійснюється по одній броні. Якщо ви спізнюєтеся на другий політ через скасування першого, перевізник зобов’язаний відшкодувати вартість квитків всій лінії бронювання. Іноді пропонується інший варіант – альтернативний маршрут до пункту призначення. При скасуванні польоту в аеропорту ви чекаєте альтернативний і отримуєте такі ж умови, як при затримці вильоту.


Існує можливість подати претензію до авіакомпанії, в якій ви можете пред’явити вимоги про виплату компенсації при затримці або скасування вильоту. При цьому знадобиться надати пакет документів.



3227

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями

Останні публікації

Все в одному!

Встанови додаток POLIS.UA та отримай усі фінансові послуги у своєму смартфоні!

iphone
iphone