Що робити якщо страхова не виплачує компенсацію?

author's photo

Ведмеденко Марія

2569

Водії щорічно намагаються вибрати кращий страховий поліс за параметрами ціни, надійності й умов договору. Порядна страхова організація – запорука впевненості в тому, що при настанні страхового випадку потерпіла сторона отримає компенсацію. Але що ж робити, якщо все-таки помилився у своєму виборі та страхова не робить виплату?


  1. Причини ухилення страхової від виплати
  2. Затримка виплати по ОСЦПВ
  3. Затримка виплати по КАСКО

Причини ухилення страхової від виплати

20 квітня НБУ прийняло рішення призупинити дію ліцензій “Ю.ЕС.АЙ”, “Ю.БІ.АЙ.-КООП”, “Міжнародної страхової компанії” і ГЛОБАЛ ГАРАНТ. Компанії не виконали певний норматив платоспроможності. До 3 червня 2021 року ці фірми повинні усунути порушення та надати звіт про ліквідацію проблем. Поки цього не сталося, ці СК не мають право укладати нові договори, але при цьому вони зобов’язані здійснювати виплати по вже чинних договорах.


Компанії переживають кризові моменти, тому можуть виникнути проблеми з отриманням виплати. Що робити, якщо страхову позбавили ліцензії читайте в статті.


Страхові компанії, які не мають широку клієнтську базу, а рівень платоспроможності залишає бажати кращого, часто продають поліси за дешевою ціною і привабливими умовами. Коли настають страховий випадок, то страховик-шахрай зникає.


Затримка виплати по ОСЦПВ

Обов’язково потрібно зберігати копії всіх документів, які направляються в страхову компанію, для того, щоб водій зміг себе захистити.


Автомобіліст потрапив в ДТП, учасники повідомили страховику про виникнення аварії, склали європротокол. Протягом трьох днів винуватець ДТП подав письмову заяву про страховий випадок в страхову компанію. Своєю чергою, постраждала сторона надала документи, експерт встановив розмір збитку і вже є рішення суду по ДТП в СК. Проходить 90 днів з моменту подачі заяви про здійснення страхової виплати, а страхова компанія так і не надає рішення.


  1. Повідомте в Моторно транспортне бюро про ігнорування виплати компенсації з боку страхової компанії. МТСБУ контролює якість, своєчасність врегулювання страхових випадків. Представники МТСБУ зобов’язані розглянути скаргу страхувальника і ліквідувати порушення, якщо вони будуть виявлені. Часто Моторно транспортне бюро виплачує компенсацію за страхових компаній-банкрутів або знаходяться в стадії ліквідації. Актуальну інформацію необхідно шукати на сайті МТСБУ, щоб не пропустити строк подачі документів.
  2. Якщо МТСБУ не допомогло розв’язати проблему, то автомобіліст завжди може подати на страховика в суд. Для цього необхідно зібрати пакет документів для позову: копію ОСЦПВ, копію заяв, який подавалися в СК і висновок експерта про суму збитку.

Затримка виплати по КАСКО

Якщо відбувається затримка виплати по КАСКО, а не по автоцивілці, то схема дій повинна бути іншою.


  1. Звернутися до страхової компанії з офіційним запитом. Страховик повинен протягом 30 днів після подачі заяви дати офіційну відповідь. Якщо звернення подавалося електронним листом, то необхідно зберегти підтвердження про посилання. Якщо запит передається особисто, тоді необхідно дізнатися номер листа, який буде передаватися по вхідної кореспонденції.
  2. Складіть претензію. Вона також відправляється офіційно з підтвердженням про посилання та отримання. Претензія повинна містити перелік документів, які були спрямовані при зверненні в СК, суму страхового відшкодування і вимога про виплату з намірами звернутися до суду, в разі, якщо ситуація не буде врегульована.
  3. Зверніться в Нацкомфінпослуг. У листі також необхідно вказати інформацію про терміни в договорі, документах, які прямували в страхову і про попередні безрезультатних діях отримати виплату.
  4. Якщо всі пункти не дають результату, тоді автомобіліст має повне право подати позов до суду.


2569

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями

Останні публікації

Все в одному!

Встанови додаток POLIS.UA та отримай усі фінансові послуги у своєму смартфоні!

iphone
iphone